2015 m. gruodžio mėn. pasaulyje žinomos apskaitos įmonės „PricewaterhouseCoopers“ automobilių analizės komandos „Autofacts“ ataskaitoje, paskelbtoje leidinyje „Pasaulinės ir Kinijos automobilių rinkos dinamika ir tendencijos“, prognozuojama, kad 2016 m. Kinijos lengvųjų transporto priemonių gamyba pasieks 25 mln., palyginti su maždaug 8,2 % augimu 2015 m.; lengvųjų transporto priemonių gamyba iki 2021 m. pasieks 30,9 mln., o nuo 2015 iki 2021 m. bendras metinis augimo tempas sieks 5 %.
Atitinkamai, automobilių skaičius Kinijoje toliau auga – 2007 m. jų buvo 57 mln., o po daugelio metų kritulių 2015 m. pasiekė 172 mln. Metinis bendras augimo tempas yra apie 14,8 %. Remiantis šiuo tempu, tikimasi, kad 2020 m. automobilių skaičius Kinijoje viršys 200 mln.
Susidūrus su tokia didele automobilių rinka, klestės ir automobilių pagalbinių produktų rinka. Taigi, automobilių salonų pramonė pasižymės šiomis savybėmis:
Prekės ženklo kūrimas: Šiuo metu Kinijos automobilių aksesuarų rinkoje dar neatsirado labai žinomų prekės ženklų, taip pat nėra labai didelių įmonių, kurios turėtų pakankamai įtakos. Tačiau neabejotinai, gerėjant žmonių gyvenimo lygiui, automobilių savininkų prekės ženklo vartojimo sąmoningumas labai sustiprėjo. Rinkoje atsiras žinomų kompanijų, kurios taps automobilių salonų pirkimo prioritetu.
Pritaikymas: Kaip rodo pavadinimas, tai yra individualizuoti automobilių interjero sprendimai, skirti patenkinti poreikius per labai trumpą laiką. Tuo pačiu metu savininkas gali dalyvauti savo automobilių projektavime ir gamyboje, palaipsniui tapdamas aukščiausios klasės savininko reikalavimų dalimi.
Orientuotas į aukščiausios klasės gaminius: Kaip minėta pirmiau, ekonominis vystymasis skatina žmonių vartojimo lygį tiesia linija, todėl prabangių automobilių rinkos paklausa vis didėja. Automobilių aksesuarų rinka bus toliau skirstoma į dalis, siekiant teikti prabangias paslaugas prabangių automobilių savininkams. Jie pasirodys prabangių automobilių interjero prekių ženklų rinkoje ir taps savininku, turinčiu daug pasirinkimo galimybių.
Individuacija: Klientų grupės bus toliau suskirstytos pagal amžių, profesiją, transporto priemonę, automobilio klasę, lytį, pageidavimus, kurie gali tapti klientų grupių etaloninio standarto poskyriu. Automobilių aksesuarai taip pat gali būti pritaikyti pagal grupių suskirstymo diversifikaciją.
Saugumas: Saugumas visada buvo svarbiausias rūpestis. Automobilyje privaloma įrengti oro pagalves: vieną vairuotojo pusėje, kitą – antrojo piloto vietoje. Kai kuriuose prabangiuose automobiliuose taip pat gali būti įrengtos galinės ir šoninės oro pagalvės. Tačiau nesvarbu, kokio tipo automobilis, oro pagalvių sistema gali padidinti saugumą ir apsaugoti automobilyje esančius keleivius.
Todėl, esant tokiai didelei tendencijai, yra labai didelė paklausa sparčiai gaminti ir gerinti automobilių interjero gaminių kokybę. Geras arklys dera su geru balnu.Automatinis lazerinio pjovimo įrenginys„Golden Laser“ teikia individualius sprendimus automobilių interjero pramonei.
Automobilio salonas /oro pagalvių lazerinio pjovimo staklės
Tai puikus optinių, mechaninių, elektrinių ir valdymo technologijų derinys pramonėje, daugiausia dėl optinės sistemos (vokiečių kompanijos ROFIN RF CO2 lazerio), judesio valdymo sistemos (pažangi krumpliastiebio ir krumpliaračio konstrukcija su frezuotu krumpliastiebiu ir krumpliaračiu), pjovimo objekto (lovos), daugiapakopės padavimo sistemos, žmogaus ir mašinos sąsajos, pjovimo modulio, aušinimo sistemos ir išmetimo sistemos.
Apsilankius ir susipažinus su daugeliu didelių automobilių dalių gamintojų bei daugelį metų tyrinėjus automobilių rinką, šis galingas, didelio formato, automatinis automobilių salonas /oro pagalvių lazerinio pjovimo staklėsatsirado. Todėl, kad ir iš kokių detalių būtų žiūrima,lazerinio pjovimo staklėsyra puikus tyrimų ir plėtros komandos pasiekimas po kruopštaus tyrimo.
Kaip galite įsivaizduoti, lazerinio pjovimo staklės labai padės automobilių salonų verslo plėtrai. Svarbiausia, kad jos ne tik pagerins apdorojimo efektyvumą ir produkto kokybę.