„Goldenlaser“ pluošto lazerių padalinys pristato 2019 m. pasaulinę jungčių parodą

2019 m. pradžioje buvo įgyvendintas „Goldenlaser“ skaidulinių lazerių padalinio transformacijos ir modernizavimo strategijos planas. Pirma, jis prasideda nuo pramoninio pritaikymo.pluošto lazerinio pjovimo staklėsir padalindamas pramonės vartotojų grupę iš žemos klasės į aukštos klasės, o tada – į išmanų ir automatinį įrangos kūrimą bei sinchroninį aparatinės ir programinės įrangos atnaujinimą. Galiausiai, remiantis pasaulinės rinkos taikymo analize, kiekvienoje šalyje įrengiami platinimo kanalai ir tiesioginio pardavimo vietos.

2019 m., paaštrėjus prekybos ginčams, „Goldenlaser“ susidūrė su sunkumais ir aktyviai ieškojo teigiamų rinkos priemonių pasaulinėse parodose.

2019 m. pirmąjį pusmetį „Goldenlaser“ pluošto lazerių padalinys iš eilės dalyvavo išmaniosios lazerinio pjovimo įrangos parodoje Taivane, Malaizijoje, Tailande, Meksikoje, Australijoje, Rusijoje ir Pietų Korėjoje.

Parodų scena

201905172 201905173 201905174 201905175 201905176 201905177 201905178

Kiekviena paroda sulaukė šilto atgarsio, o klientai vis ėjo, rodydami didelį susidomėjimą mūsųlazerinio pjovimo staklėsMūsų kolegos įvykio vietoje yra labai užsiėmę, kad atsakytų į klientų klausimus ir prisipažintų iš eilės.

Šiuo metu Kinijos lazerinių staklių konkurencingumas pasaulyje palaipsniui stiprėja, o pasauliniai klientai jas pripažįsta dėl aukštos kokybės ir didelių sąnaudų. Kinijos prekių ženklų rinkos dalis labai išaugo. Dėl teigiamo rinkos strateginio atsako pirmąjį pusmetį „GoldenLaser“ užsienio rinkos pardavimo užsakymai, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, labai išaugo. Tikime, kad kitą trečiąjį ketvirtį pasieksime dar didesnės šlovės!

Susiję produktai

Palikite savo žinutę:

WhatsApp +8615871714482